29.1.06

Me teimme sen!

Tiukaksi meni, mutta hyvin kävi, onneksi! Kuten Ida asian jo ilmaisi, nyt ei tarvitse miettiä maastamuuttoa kuuteen vuoteen presidentin vuoksi. Onnea koko Suomelle, kaikille suomalaisille ja Suomessa asuville! Halosen humaani linja jatkuu presidentin kannoissa seuraavat kuusi vuotta ja siinä voitamme me kaikki. Onnea myös tasavalla presidentti Haloselle, vaikka hän ei näitä onnitteluja näekään, mutta henki välittyköön hänelle ajatusten voimin.

Olin tuokion valvomassa vaaleja Rauman tovereiden kanssa. Raumalla äänet tuntuivat jakautuvan varsin selkeästi Halosen taakse, likemmäs 62%. Siis selkeämmin kuin vaikkapa Turussa. Mutta kyllä mua jänskätti sinne 70% laskettuihin ääniin saakka ja sitten piti tirauttaa pari kyynelyä ihan vaan helpotuksesta...

Vaikka olihan se outoa valvoa ilman tuttuja. Tai tunsinhan minä monta noistakin, mutta ne on sellaisia, jotka olen oppinut vanhempieni kautta tuntemaan. Sentään lauloimme Työväen marssin, mutta kyllä minun piti itsekseni laulella Nuorison marssi ja samalla ajattelin Hannaa, joka aivan varmasti itki sekä Elisaa ja Artoa, joilla varmasti myös on herkkä olo sekä teitä kaikkia muita, jotka olette tehneet ihan hirvittävästi töitä ja joille tuli kauhean hyvä ja helpottunut olla vaalitulosen selvittyä. Levätkää nyt hyvin ja sitten kohti seurakunta- ja eduskuntavaaleja ;)

Ei kommentteja: