28.2.06

Kuukauden vierailut

Blogillani on ollut kävijälaskuri nyt kuukauden. Tai sellaiseksi sen lasken, kun kerran kuu vaihtuu nyt. Syytön minä siihen olen, että tässä kuussa on vain 28 päivää. Ekan kuukauden aikana kävijöitä on ollut 560-570.

Eniten minun blogillani ovat käyneet Outi, Jarmo, Sari ja Sakke. Säännöllisesti siellä olen tulkinnut käyvän Arton, Peterin, Hannan ja Teemun, joista kaksi jälkimmäistä tuovat käyntejä mualimalta luokseni. Turusta tulevia vierailijoita on tosi vaikea miettiä, kun suuri osa tulee utu-verkosta ja joku käy säännöllisesti Kaerlasta lukemassa mietoksiani.

Suurin osa satunnaisista kävijöistä tulee blogilleni joko Arton tai Esan blogin kautta, ehkä enemmän Arton kautta. Näiden kautta pelottavan suurella osalla kävijöistä on IP-osoitteena eduskunta.fi. Kaksi kertaa minun blogilleni on tultu Kuukkelin kautta ihan tarkoituksella, hakusanoina on ollut "tillukkaita" ja toisella kertaa oma nimeni. Yleensä Kuukkelista tulaan blogilleni, kun etsitään Ystävän laulun tai villasukka-laulun sanoja. Viime päivien aikana minun blogilleni on alettu tulla suoraan Jyväskylästä ja Göteborgista, mutta minulla ei ole aavistustakaan, kuka tuolla on.

5 kommenttia:

Outi Veijonaho kirjoitti...
Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.
Jussi Tolonen kirjoitti...

Heips!

Pitänee tunnustaa, että olen se myös minä tutkaillut sun blogia :D. Osoite on kai jotain dsl.kpo.dnainternet.fi.

Mukava lukea "kohtalo-toverista"!

Kati Veijonaho kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Anonyymi kirjoitti...

Ihan rehellisyyden nimissä en voi kyllä ottaa kunniaa itse kaikista miedän koneelta tehdyistä käynneistä. Kyllä tuo Marko taitaa käydä melkeen yhtä paljon kun minäkin. Joten helppohan tässä on kärkisijoja pidellä, kun samalta koneelta kaks rampaa :)

Kati kirjoitti...

No hiukan olen ihmetellyt, kuka Kajaanista käy blogillani. Aloin ounastella ja oikein meni. Tervetuloa joukkoon, nyt tänne blogeihin ja pian "isojen" maailmaan.