14.2.06

Minun ystäväni













Minun ystäväni on kuin villasukka,
joka talvella lämmittää.
Ja minun ystäväni on kuin niitynkukka
joka saa minut hymyilemään.
Ota kädestä kiinni tule kanssani rantaan,
vien sinut katsomaan,
miten aurinko laskee puiden taakse
ja saa taivaan punertamaan.

Minä olen vielä pikkuinen ja siksi tahtoisin
oppia tään maailman paljon paremmin.
Ja kun mä sitten joskus olen aikuinen
niin toivon että oppimasta koskaan lakkaa en.

Minun ystäväni on kuin villasukka,
joka talvella lämmittää.
Ja minun ystäväni on kuin niitynkukka,
joka saa minut hymyilemäään
Ota kädestä kiinni,
tule kanssani rantaan,
vien sinut katsomaan,
miten aurinko laskee puiden taakse
ja saa taivaan punertamaan.

Alkuperäinen kuva: http://www.helsinki.fi/%7Esknurmi/images/suukko.jpg

13 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tiiät ku mistä vois saada nutit?

Anonyymi kirjoitti...

^^mistä vois saada nuo nuotit?

Anonyymi kirjoitti...

Ainakin Musiikin mestarit 3-4. Otavan uusin ala-asteen musiikin oppikirjasarja.

Anonyymi kirjoitti...

Eikös tuosta sukaksi haukkumisesta saata joku ystävä ottaa vähän nokkiinsa..?

Anonyymi kirjoitti...

Söpö laulu

Anonyymi kirjoitti...

ihana laulu!

Anonyymi kirjoitti...

Olin Finlandiatalolla kun Helsingin kaupungin v. 2000 syntyneet kummit räväyttivät ilmoille ko. laulun. Olipa todella liikuttava tunnelma kon sadat lapset lauloivat konsertin päätteeksi tämän laulun. :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihana laulu! Naapurin tytöt ovat laulaneet sitä meillä ja nyt sain sanat. KIITOS!

Lindäh kirjoitti...

niin ihana laulu!!=)) Lauloin ton meijän vappujuhlis koko koululle..
Mut on kyl kiva laulu.

Anonyymi kirjoitti...

Tosi kiva laulu!!! Laulan tätä paljon itse. Lauloin tän yksissä häissä.

emilia kirjoitti...

ihana laulu :love:

japsifani00 kirjoitti...

ihanaaaaaaaaa

Anonyymi kirjoitti...

paska