3.4.06

Ruuhkaa

Olen hämmentynyt. Viime viikon lopulta saakka blogillani on lapannut väkeä kuin Vilkkilässä kissoja. Tänään olen tehnyt uuden päivän ennätyksen 39 kävijää! Aivan käsittämätöntä.

Tosin suuri osa taitaa olla harhautuneita, kun ovat googlettaneet "minun ystäväni on kuin villasukka". Annetuilla hakusanoilla kun tulen ensimmäisenä tyrkylle.

Mutta nyt otan sovelletun muodon Saken ja Jarmon blogilla jo olleesta kävijäuteliaisuudesta. Koska mulle ei pääse kirjoittamaan kommenttia muut kuin jäsenet, voit laittaa mulle myös spostilla, että luet riipustuksiani. Kun en usko, että täällä kovin moni tuiki-tuntematon kävisi, ettet osoitettani tietäisi. Vaikka toisaalta vinkkinä: voit ottaa itsellesi tunnuksen silti aloittamatta blogia, jos moinen nostattaa niskavillasi pystyyn.

Eli:
Kiinni jäit! Koska luet tätä tekstiä, se tarkoittaa että sinun täytyy kommentoida. Kommentoi ihan mitä haluat, kunhan teet sen. Laita tämä teksti omaan blogiisi ja nappaa kaikki blogiasi lukevat!

Kuva:http://www.proartists.com/english/ukko_heikkinen_eng/kuudes_nayttely_eng/ruuhka_aika.jpg

5 kommenttia:

Anna-Maija kirjoitti...

Olenkos ensimmäinen kommentoija? Jamon blogiltahan tänne taas eksyin vilkaisemaan, kun on töissä hiljaisempaa. Aurinkoista kevättä!

Outi Veijonaho kirjoitti...

No kyllähän sä tiedät että minä täällä käyn... Joka päivä täytyy käydä kurkkaamassa.

Elina kirjoitti...

Mä vietän täällä joka työpäivän aloittavaa työn-välttely-puolituntista. Mutta nyt on teekuppi tyhjä, joten pitäis varmaan oikeasti ruveta tekemään jotain... Antoisaa keskiviikkoa!

Jamo kirjoitti...

Jup kyllähän täällä tulee käytyä, mutta kun kattoo miten paljon uusia posteja on tullut sitten viime kerran niin kaipa sitä vois sanoo, että liian harvoin. Nykysin kun töissä on niin kiirus ni ei kerkiä enää työpäivän aikana tehä luonassurffiakaan (tännekään) :(.

Arto J. Virtanen kirjoitti...

Käyn minäkin aika ajoin katsomassa lemppari satakuntalaiseni kuulumiset;)