1.3.07

Murjottu

Olen käynyt nyt joulusta saakka liki viikottain fysioterapeutilla. Ihan hieronnaksi on homma jäänyt, kun selästä tuntuu sellaisia ikijumituksia löytyvän. Kyllähän se tyttö aina antaa jotain venyttelyvinkkejä ja liikuntaohjeita, mutta saamaton kun olen...

Olen muistaakseni jo aiemmin kertonut, kuinka tyttö minua rusikoi selästä. Siis siitä kohtaa, kun ei ole enää kylkiluita, vain selkäranka mahan takana. Tyttö on sen jälkeen joka kerta kiskonut kyljistä ja painellut kipupisteitä, mutta aina vaan se jumetus tuntuu tulevan takaisin.

Tällä kertaa tyttö otti käsittelyynsä myös pallean ja ylärintakehän. Hämmentävä kokemus. Siis ei se sattunut kuin parista kohtaa, mutta oli vain niin outoa, että joku kaivelee likipitäen mahaa. Oletan, että tyttö koittaa auttaa hengitystäni ja puhe-elimistöäni. Hyvä niin, äänityöläiselle puhelihasten huolto on äärimmäisen tärkeää.

Mielenkiinnolla odotan, mitä tyttö tekee ensiviikolla.

1 kommentti:

Outi Veijonaho kirjoitti...

Samainen tyttö kaiveli mun aivoja tuolta niskasta kallon alta esiin, ei löytänyt. Sitten se totesi, että selkäranka onkin tiellä ja alkoi työntämään sitä tuolta yläpäästä sivuun, eikä väistynyt. Aika epäonninen päivä oli hänellä.